Hello kitty nails

M-am gandit sa-mi fac un model de unghii mai jucaus :) si cum imi place foarte mult hello kitty am ales o manichiura cu negru si roz. Pe langa hello kitty am pictat si niste flori roz.

Pentru acest model de unghii cu hello kitty aveti nevoie de: un lac de unghii roz, unul alb, galben si negru, o pensula si un instrument dots.
Pasul 1: aplicati un strat cu lacul de unghii base-coat.
Pasul 2: realizati un french manicure cu lacul negru.
Pasul 3: cu o pensula si lacul alb, pictati hello kitty. Apoi ochii cu lacul negru si gura cu galben.
Pasul 4: cu lacul roz faceti funditele.
Pasul 5: cu lacul negru conturati hello kitty si funda.
Pasul 6: cu ajutorul instrumentului dots pictati floricelele roz. Apoi faceti conturul cu lacul negru.
Pasul 7: aplicati un strat cu lacul de unghii top-coat.
Pentru a intelege cat mai bine, va invit sa vizualizati si tutorialul pentru hello kitty nails.

Va multumesc pentru vizualizare!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu