Click LIKE, nu pierde cele mai noi modele de unghii!


Am dat LIKE

Degrade nails

Imi place foarte mult modelul acesta de unghii in degrade. De aceasta data am ales culoarea verde, sa ne inveselim in aceste ultime zile de vara. Este o manichiura sofisticata, dar usor de realizat.


Pentru realizarea degrade nails aveti nevoie de: un lac de unghii alb, unul verde deschis, un lac verde inchis si un burete.


Pasul 1: folositi intotdeauna un lac de unghii base-coat, pentru protectia unghiei.
Pasul 2: realizati un sponge manicure (cu ajutorul unui burete) cu lacul alb, pe toata unghia. Pentru mai multe detalii urmariti tutorialul french sponge manicure.
Pasul 3: realizati un sponge manicure cu lacul verde deschis, ca in imagine.
Pasul 4: pe varful unghiei folositi lacul verde inchis.
Pasul 5: aplicati un strat final cu lacul top-coat.

Multumesc pentru vizualizare!

2 comentarii:

Manases Andrea spunea...

Imi plac mult degradeurile si tie ti-a iesit foarte bine aceasta combinatie!

Carla spunea...

Super! Imi plac tare mult cele doua nuante de verde.

Trimiteți un comentariu