Dots nails

Indiferent cum vreti sa le numiti: unghii cu buline, dots nails, polka nails, acestea sunt simplu de facut de catre oricine, foarte dragute si chiar in tendinte. Modelul este foarte bine pus in evidenta atat in cazul unghiilor mici, cat si in cazul celor mai mari. Culorile bulinelor le puteti alege in functie de vestimentatia purtata.


Pentru acest model de unghii aveti nevoie de: doua lacuri de unghii colorate, unul alb, pietre si un instrument dots.

Pasul 1: aplicati un strat cu lacu base-coat.
Pasul 2: realizati un french cu lacul alb. Am facut french-ul imediat sub semiluna unghiei naturale, pentru ca unghiile mele erau mici si vroiam sa fac cat mai multe buline. Daca aveti unghiile mari puteti realiza un french normal.

Pasul 3: cu lacul visiniu am facut primele buline mai mari.
Pasul 4: cu lacul albastru inchis (de culoarea prunei), am facut buline mai mici si apoi am adaugat niste pietre.
Pasul 5: aplicati un ultim strat cu lacul top-coat.

Mie imi place rezultatul final si sper sa va incante si pe voi :)
O saptamana buna tuturor!

3 comentarii:

Manases Andrea spunea...

Foarte vesel arata. Imi plac strasurile pe care le-ai aplicat!
Participa la concursul de pe blogul meu, poti castiga o bijuterie la alegere:
http://andicolouryourlife.blogspot.ro/2012/09/thboxes-jewelry-giveaway.html

Carla spunea...

Ce dragute sunt :*

Ana Bianca spunea...

Multumesc frumos

Trimiteți un comentariu