Unghii cu buline

De mult timp nu am mai facut un model pentru unghiile mici, de aceea am ales bulinutele. Acestea atrag toata atentia asupra lor, fara a evidentia unghia mica. Am folosit un lac roz deschis pe toata unghia si un mov inchis pentru buline pictate ca un french.

Pentru aceasta manichiura cu buline aveti nevoie de: un lac de unghii roz, unul mov inchis si un instrument dots.

Pasul 1: aplicati un strat cu lacul base-coat.
Pasul 2: aplicati lacul roz pe toata unghia.










Pasul 3: cu ajutorul intrumentului dots pictati cu lacul mov cateva buline ca si cum ati face un french din buline.
Pasul 4: aplicati un strat cu lacul top-coat.











Va multumesc pentru vizualizare!

4 comentarii:

Unknown spunea...

Un model foarte frumos si chiar atrage toate privirile. Am revenit si eu la unghiute scurte si as vrea sa incerc acest model. Pup.

Ana Bianca spunea...

Eu pe astea le am acum pe unghiute si sunt foarte usor de facut ;)

Carla spunea...

Sunt tare dragute bulinutele tale :*

Nicola spunea...

ce dragalase si dulci sunt!!

Trimiteți un comentariu