Manichiura caviar

Chiar daca afara pare ca a venit iarna, eu va propun un model de unghii rosii de primavara-vara :) Manichiura caviar este una foarte delicata si potrivita pentru evenimentele frumoase din viata voastra. Lacul si perlutele trebuie sa fie in aceeasi nuanta. Nu este un model de unghii pentru fiecare zi, la birou sau la cursuri, ci mai degraba un model elegant.

Pentru caviar manicure aveti nevoie de: un lac de unghii rosu si perlute rosii.

Pasul 1: aplicati un strat cu lacul de unghii base-coat.
Pasul 2: aplicati doua straturi cu lacul rosu.

Pasul 3: eu am ales sa distribui perlutele diferit pe unghiute, pe unele am pus cateva perlute, iar pe inelar si unghia degetului mare am pus perlute pe toata unghia. Dupa ce ati pus perlutele, apasati usor si lasati 10 min sa se usuce. Va recomand sa faceti fiecare unghie in parte, deoarece perlele rezista mai mult pe unghie daca le puneti imediat ce aplicati lacul rosu.

 Pasul 4: aplicati un ultim strat cu lacul top-coat.
Acest model de unghii poate fi realizat in orice nuanta doriti.


Va multumesc pentru vizualizare!

1 comentarii:

Carla spunea...

Foarte dragute :)

Trimiteți un comentariu