Click LIKE, nu pierde cele mai noi modele de unghii!


Am dat LIKE

Caviar manicure

Caviar manicure sau manichiura cu margelute, este una din preferatele mele ale acestui sezon. Este un model vesel si colorat, dar care te scoate din anonimat :)
Margelutele le puteti gasi in diferite culori sau multicolore.

Pentru acest model de unghii aveti nevoie de: un lac de unghii roz si o cutie de margelute multicolore.

Pasul 1: aplicati un prim strat cu lacul base-coat.
Pasul 2: aplicati un strat cu lacul roz, pe unghiile care am pus margelute le-am dat ultima data cu lac, ca sa se lipeasca margelutele.

Pasul 3: turnati usor din cutie margelutele multicolore pe unghie.
Pasul 4: dupa cateva minute aplicati un strat cu un lac incolor.



Sper ca v-a placut postarea mea, si va mai astept pe blog.


1 comentarii:

Nicola spunea...

Foarte dragute!

Trimiteți un comentariu