New year nails

Anul 2011 se apropie de final si v-am pregatit un model de unghii special pentru seara de revelion. Toate vrem sa stralucim in noaptea dintre ani, de aceea am ales un french cu sclipici auriu.

Pentru new year manicure aveti nevoie de: un lac de unghii alb, o cutie cu sclipici auriu, un lac negru, o pensula si un lac incolor.
Pasul 1: aplicati un strat cu lacul de unghii baza-protector.
Pasul 2: realizati un french cu lacul de unghii alb.
 Pasul 3: aplicati un strat cu lacul de unghii incolor, pentru a se lipi sclipiciul auriu pe unghie.
Pasul 4: pictati cate doua pahare de sampanie pe unghie, cu lacul de unghii negru.
 

Pasul 5: pictati apoi sampania in pahare cu un lac roz sau cu cel alb.
Pasul 6: pictati pe celalalte unghii artificii, doar daca doriti, eu am facut doar pe o unghie, dar puteti picta pe toate celalalte sau deloc.
New year nails este gata, iar noi doamenele si domnisoarele suntem gata pentru petrecerea de revelion :)

Ne pregatim sa trecem in noul an si acum este timpul sa va multumesc tuturor cititorilor ca ati vizitat blogul meu si v-ati inspirat din modelele de unghii propuse de mine. Va promit ca in anul 2012 voi incerca sa vin cu mult mai multe modele noi si mereu in tendinte. Va urez un an mai bun, fericire si o manichiura cat mai reusita!
Happy New Year!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu