Click LIKE, nu pierde cele mai noi modele de unghii!


Am dat LIKE

Easter nails

In curand vom sarbatori Pastele, si printre toate pregatirile necesare acestei zile, trebuie sa ne facem timp si pentru unghiutele noastre, De aceea v-am pregatit un model special easter nails art. Daca va plac ouale incondeiate si puiutii mici galbeni si pufosi, atunci aceasta manichiura este foarte potrivita :)

Pentru acest model de unghii de Paste aveti nevoie de: foarte multe sticlute cu lac colorate: galben, roz, verde, albastru, portocaliu, alb, negru si maro. Pe langa aceste nuante de lac viu colorate, mai aveti nevoie si de un instrument dots si o pensula pentru nails art.

Pasul 1: aplicati un strat cu lacul de unghii baza. (base coat).
Pasul 2: aplicati un strat cu lacul verde, roz, portocaliu si galben pe unghiute.
Pasul 3: cu instrumentul dots sau un bat de chibrit facem capul puiului cu galben.
Pasul 4: facem oul spart al puiului cu lacul alb, cu ajutorul pensulei sau al instrumentului dots (daca nu aveti puteti folosi un bat de chibrit sau o scobitoare). Apoi ochii cu lacul negru si ciocul cu portocaliu.

 Pasul 5:celalalte unghii le-am incondeiat ca pe niste oua colorate, dupa bunul meu plac.
Pasul 6: la final, aplicati un strat cu un lac de unghii (top coat) pentru mai multa stralucire.
Acesta este modelul pe care vi-l propun eu de Paste, este foarte vesel si colorat. Va doresc un Paste Fericit!


Va multumesc pentru vizualizare!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu