Manichiura cu buline

Manichiura cu buline este una vesela, de primavara si o recomand tuturor fetelor care iubesc bulinele. Modelul de unghii cu buline este foarte usor de realizat chiar si pentru incepatoare. De asemenea, manichiura vine bine si pe unghii scurte.

Pentru aceste unghii cu buline aveti nevoie de: un lac de unghii: roz, mov inchis, alb si un mov deschis; si de un instrument dots (sau un bat de chibrit si o scobitoare).
Pasul 1: aplicati un strat cu lacul de unghii baza pentru protectia unghiei.
Pasul 2: aplicati un strat cu lacul roz.
Pasul 3: cu ajutorul instrumentului dots sau un bat de chibrit (vezi instrumentele mele) faceti bulinele mari cu lacul mov inchis. Eu am folosit instrumentul dots bleu, partea mai groasa.
Pasul 4: cu lacul alb faceti alte buline mai mici in interiorul bulinei mov dar intr-o singura parte, nu in centrul acesteia. Eu am folosit aceleasi instrument bleu dar capatul mai subtire.
Pasul 5: cu lacul mov deschis, faceti ultimele bulinute, cu capatul mai subtire al instrumentului dots (sau cu o scobitoare). Aici am folosit instrumentul dots mov, capatul subtire.

 
Va multumesc pentru vizualizare!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu