Manichiura cu magnet

Aceasta manichiura este una relativ noua in tara noastra. De curand a aparut si la noi lacul de unghii magnetic. Am achizionat si eu unul de la Flormar, si mi-a placut foarte mult rezultatul. Sper sa va placa si voua :)

Pentru acest model de unghii cu magnet aveti nevoie de: un lac de unghii special pentru aceasta manichiura si bineinteles de magnetul pe care il gasiti langa lac.
Pasul :aplicati un strat cu lacul de unghii baza.
Pasul 2: aplicati un strat cu lacul de unghii special pentru magnet si tineti magnetul foarte aproape de unghie aproximativ 10-15 sec, insa fara sa lipiti unghia de magnet. Din pacate nu am poze doar cu lacul de unghii, deoarece dupa aplicarea lacului trebuie sa tineti imediat magnetul deasupra unghiei, altfel se usuca lacul si nu mai iese modelul.

Operatiunea trebuie facuta pe rand la toate unghiile. Aveti grija sa nu atingeti magnetul de unghie, pentru ca nu va mai iesi modelul, insa nu tineti nici prea departe.
Cam asa arata lacul de unghii si magnetul, nuanta 04.
Manichiura este una foarte deosebita, si sper sa o incercati si voi!

Multumesc pentru vizualizare!

5 comentarii:

Alle spunea...

Cam cat costa acest lac ?:D

Ana Bianca spunea...

Buna! Eu am dat 17 ron pe lac, si este luat din Iasi. Dar sa stii ca poti gasi si mai ieftin (12 ron la Buc), depinde din ce oras esti.

Byutza spunea...

Buna Bianca Patrascu ! Tin sa iti spun k lumea e asa de mica incat am gasit o persoana cu acelasi nume ca al meu. Ma numesc Bianca Patrascu , la fel ca tine. Trebuia sa.ti spun asta, mi s.a parut funny.

Ana Bianca spunea...

:)

Glenn Hannan spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu