Click LIKE, nu pierde cele mai noi modele de unghii!


Am dat LIKE

Unghii cu sclipici

Unghiile cu sclipici sunt un must-have in aces an. De aceea astazi am trecut si eu pe la standul Flormar si mi-am achizitionat un lac de unghii maro cu sclipici. Nuanta este una foarte frumoasa, iar sclipiciul ofera o eleganta in plus manichiurii dumneavoastra.

Pentru acest model de unghii cu sclipici aveti nevoie doar de un lac cu sclipici in ce nuanta doriti :)
Pasul 1: aplicati un strat cu lacul de unghii baza-protector.
Pasul 2: aplicati doua straturi cu lacul de unghii cu sclipici. Nuanta pe care am achizitionat-o eu este 394. Sper sa va placa si voua.

Va multumesc pentru vizualizare!

1 comentarii:

LOREDANA TURCANU spunea...

buna.imi poti zice si mie de pe ce site ti-ai achizitionat intrumentele?ma intereseaza in special dots..ms

Trimiteți un comentariu