Unghii cu sclipici

Unghiile cu sclipici sunt un must-have in aces an. De aceea astazi am trecut si eu pe la standul Flormar si mi-am achizitionat un lac de unghii maro cu sclipici. Nuanta este una foarte frumoasa, iar sclipiciul ofera o eleganta in plus manichiurii dumneavoastra.

Pentru acest model de unghii cu sclipici aveti nevoie doar de un lac cu sclipici in ce nuanta doriti :)
Pasul 1: aplicati un strat cu lacul de unghii baza-protector.
Pasul 2: aplicati doua straturi cu lacul de unghii cu sclipici. Nuanta pe care am achizitionat-o eu este 394. Sper sa va placa si voua.

Va multumesc pentru vizualizare!

2 comentarii:

Unknown spunea...

buna.imi poti zice si mie de pe ce site ti-ai achizitionat intrumentele?ma intereseaza in special dots..ms

Micheal Alexander spunea...

Congratulation for the great post. Those who come to read your Information will find lots of helpful and informative tips. Lac pentru unghii

Trimiteți un comentariu