Unghii de iarna

A fost darnic Mos Nicolae? 1 Decembrie a trecut, primii fulgi de nea au cazut deja, iar eu nu puteam sa ratez ocazia de a va arata primul model de unghii de iarna din acest an. Nu aveti nevoie de multe lacuri de unghii, ci de foarte multa rabdare. Am pictat fiecare fulg de nea de pe unghii cu o pensula subtire, insa am vazut ca au aparut pe piata matrite cu fulgi de nea pentru stampila.


Pentru acest model de unghii de iarna aveti nevoie de: o pensula, un lac alb, unul albastru si un burete pentru sponge manicure.

Pasul 1: aplicati un strat cu lacul base-coat.
Pasul 2: aplicati un strat cu lacul alb pe toata unghia.










Pasul 3: realizati un sponge manicure cu lacul albastru.










Pasul 4: cu pensula, pictam pe fiecare unghie cate un fulg de nea.










Pasul 5: aplicati un ultim strat cu lacul top-coat.

Va multumesc pentru vizualizare!

4 comentarii:

Ana Bianca spunea...

Ms Nicola!

Carla spunea...

Foarte frumos modelul, oja albastra e superba :X

Ana Bianca spunea...

Multumesc frumos ;) oja albastra este de la gabrini.

Ana spunea...

Mosul meu mi-a adus multe dulciuri, ca in fiecare an :P
Foarte frumoase unghiutele :)
Te invit sa imi vizitezi blogul proaspat lansat

http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

Trimiteți un comentariu