Unghii de revelion

A venit momentul sa ne luam ramas bun de la anul 2012 si sa-i uram bun venit anului 2013. Pentru aceasta seara minunata dintre ani, v-am pregatit un model de unghii cu un french negru si artificii aurii. Si ca o noutate pe blog, unghiutele mele sunt facute cu gel :) Cum vi se par?


Pentru acest model de unghii de revelion aveti nevoie de: un lac de unghii negru, unul auriu, o pensula subtire si burete.

Pasul 1: aplicati un strat cu lacul base-coat, este foarte important, mai ales ca am folosit o nuanta inchisa (negru).
Pasul 2: realizati un french manicure ca in acest tutorial.


Pasul 3: cu o pensula subtire pictati artificiile cu lacul auriu, ca in imagine.


Pasul 4: aplicati un strat cu top-coat pentru o rezistenta mai mare a lacului pe unghie si o stralucire intensa.
Chiar daca mi-am pus unghii cu gel, modelul l-am facut cu lac normal, pentru ca ma plictisesc foarte repede de un model si vreau sa-l schimb.

Va multumesc pentru vizualizare!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu