Cherry nails

Ciao fetelor! Dupa vremea de afara din ultimele zile mi-am facut o manichiura cu cirese foarte vesela si in ton cu canicula de afara. Am ales culori deschise, precum rosul, verdele sau culoarea piersicii. Vara aceasta se poarta unghiile cu fructe si am pictat la intamplare pe fiecare unghie cateva cirese.

Pentru acest model de unghii cu cirese aveti nevoie de: un lac de unghii nude, rosu si verde, un instrument dots si o pensula.

Pasul 1: aplicati un strat cu lacul base-coat.
Pasul 2: aplicati un strat cu lacul nude.
Pasul 3: cu ajutorul instrumentului dots si a lacului rosu faceti niste buline pe unghii.
Pasul 4: cu lacul verde si pensula, faceti coditele cireselor.
Pasul 5: la final, aplicati un strat cu lacul top-coat.
Ce spuneti, incercati si voi acest model Cherry nails? Este foarte usor de facut si nu aveti nevoie decat de 30 minute.

Va multumesc pentru vizualizare!


2 comentarii:

Unknown spunea...

De unde ai acele instrumente pentru unghii?Dods mai exact.
Astept raspuns

Ana Bianca spunea...

Buna! Eu le-am luat de pe internet de pe okazii.ro, uite aici un link de pe care poti comanda http://www.okazii.ro/manichiura/ustensile/instrument-pentru-punctat-punctie-dotting-tool-punctator-puncte-set-5-instrumente-punctat-nou-a117110147

Trimiteți un comentariu