Newspaper nails

Ma pregatesc de mult timp sa fac acest model de unghii, insa mereu aveau prioritate altele. Aseara insa am incercat si eu manichiura cu ziar. Va pot spune ca este superba, usor de realizat si nu va trebuie foarte multe instrumente. Daca vreti ca fiecare unghie sa transmita un "mesaj", atunci acest model este cel mai potrivit.


 Pentru aceste unghii cu ziar aveti nevoie de: un ziar, un lac de unghii nude (sau orice culoare cat mai deschisa) si spirt.

Pasul 1: aplicati un strat cu lacul base-coat.
Pasul 2: aplicati doua straturi cu lacul nude.
Pasul 3: luati un ziar si taiati 10 bucatele mici. Puneti intr-un capac spirt, apoi introduceti o bucata de ziar in spirt, asezati pe o unghie si tineti apasat aprox. 5-10 secunde dupa care dezlipiti usor ziarul (nu mai mult pentru ca ziarul se va lipi de unghie si nu veti mai putea sa-l dezlipiti). Aceasta operatiune se face pentru fiecare unghie.
Pasul 4: aplicati un strat final cu lacul top-coat sau un lac incolor, pentru ca literele sa fie mai accentuate la culoare. Este foarte necesar acest strat cu lacul top-coat pentru ca altfel "mesajul" de pe unghie se va sterge.
Ce parere aveti despre newspaper nails?

Va multumesc pentru vizualizare!

4 comentarii:

cory nail art spunea...

Sunt frumoase.Eu am o alta tehnica,dar rezultatul este acelasi. :)

Ana Bianca spunea...

Ms, stiu ca sunt mai multe tehnici, mie aceasta mi s-a parut cea mai simpla :)

Unknown spunea...

BRAVO ! FELICITARI FOARTE FRUMOS

Unknown spunea...

Foarte frumos si simplu! Ador acest blog :D

Trimiteți un comentariu