Striped nails

Cand am unghiile mici, folosesc doua straturi de lac si atat. Azi m-am gandit totusi sa fac un model pentru unghii mici si mi-a iesit ceva foarte dragut. Daca iti alegi si tu acest model, trebuie sa te inarmezi cu multa rabdare si timp liber. Am ales lacul negru pentru ca unghiile mele sa para mai mari si niste dungi colorate, pentru ca vremea de afara ne duce cu gandul la culori vii.


 Pentru acest model de unghii cu dungi aveti nevoie de: un lac de unghii negru, verde, portocaliu, galben, benzi decorative si o forfecuta.
Pasul 1: foarte important este lacul top-coat daca folositi lac de culoare inchisa, va protejeaza unghiile de eventualele pete galbene care pot aparea datorita picmentului inchis al lacului.
Pasul 2: imaginati-va unghia impartita in 3. Apoi cu lacul galben trasati o dunga verticala ca in imagine.
Pasul 3: cu lacul verde mai trasati inca o dunga verticala.
Pasul 4: trasati o ultima dunga cu portocaliu.
Pasul 5: cu ajutorul unei forfecute taiati bezile decorative si apoi le lipiti pe unghie in functie de imaginatia fiecareia (aveti grija ca modelul tricolor sa fie foarte bine uscat).
Pasul 6: aplicati un strat cu lacul negru.
Pasul 7: dezlipiti usor fiecare banda si Striped nails este gata.

Va multumesc pentru vizualizare!

6 comentarii:

Manases Andrea spunea...

Cam cat ti-a luat pana ai facut aceasta manichiura? E pura curiozitate, pentru ca eu de obicei nu prea am rabdare sa aplic benzile decorative.
Super arata rezultatul final!

Ana Bianca spunea...

Am stat doua ore :) dar cred ca a meritat!

Iohonney spunea...

buna, de unde ai luat banda decorativa? am mai vazut modele cu ea dar nu stiu unde sa ma duc sa imi iau si eu. merci mult :)

Ana Bianca spunea...

Buna, eu le-am comandat de pe internet. Poti incerca pe okazii.ro sau site-ul http://www.tienda.ro/35-nail-art-stampile?p=2.

Carla spunea...

Foarte fain, tutorialul e de mare ajutor (eu cel putin cand am vazut manichiura nu mi-am dat seama cum ai facut-o). Imi place tare mult, poate o sa incerc si eu candva :)

Ana Bianca spunea...

Ma bucur ca iti place, am sa incerc sa fac cat mai multe tutoriale ;)

Trimiteți un comentariu